X

Feini!
Reklāma

 
LITERATŪRA
Neizdotās grāmatas
Humors un satīra
Dzeja
Īsrindes
Pasakas
Proza
Stāsti
Raksti
Neklasificēta jaunrade Valters Bergs
MĀKSLA
E-māksla
Fotomāksla
Zīmējumi
IZKLAIDE
Interesantas saites
Interesantas bildes
Interesanti video
Powerpoint un Flash
Smieklīgi teksti
Flash spēles
SmS pantiņi
Aforismi
Anekdotes
Tosti
INTERESANTI
Dāvanu idejas
Dienasgrāmatas
Autori
Arhīvs
Feini! čats (online - )
Aktualitāšu arhīvs
Feini! iesaka apmeklēt
 
 
 
     

FEINI!

Diskusijas | Jaunrades čats
Informācijai priekš īpaši runīgajiem - komentāri, kas aizvainos citas personas vai būs nepiedienīgi, tiks dzēsti bez iepriekšēja brīdinājuma un paskaidrojumiem. Šajā portālā ienāk dažāda vecuma personas, lūdzu to ņemt vērā.

kopā dati: 7853
Lapas: 262
Lapas: 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168

KlusaisMiileetaajs , valcha
05.12.2007, 18:18
Ierosinu Ziemassvētku vai Jaungada dzejolīšu konkursu atklāt. No katra dzejnieka ne vairāk par diviem dzejolīšiem iesūtīt ar norādi iekavās aiz dzejoļa nosaukumu "konkursam"! Kādas divas nedēļas varētu dot laiku iztrakoties. Redaktors varētu izdarīt lapā īslaicīgas izmaiņas lai iesūtītie konkursa dzejoļi nepazustu tūlīt autora arhīvā, bet vismaz līdz Jaungadam glabātos kādā failā ar nosaukumu Z-svētku konkursa dzeja, ko?
KlusaisMiileetaajs ,
05.12.2007, 18:03
Valter, nevajag pūlēties! Ja mani kāds gribēs paķircināt, tad nerakstīs precīzu manu niku, bet gan KlusaisMiiletajs. Eolas vietā EoIa un tā tālāk. Izmaiņas nebūs pūļu vērtas.
valcha , visiem
05.12.2007, 08:43
Ir izlemts - aizņemtos nikus izmantot nevarēs. Centīšos nedēļas nogalē ieviest izmaiņas.
Eola ,
04.12.2007, 20:37
Re nu - sākotnējā tēma par nikiem iegrozījusies pavisam citās sliedēs. Varu piekrist gandrīz visam, ko saki šeit - par auklēšanos un siltumnīcas apstākļu radīšanu jau nav runa, tomēr nez vai viss ir apriešanas vērts; ja godīgi, ne jau visu Tu smādē Bet, ja cilvēks izslēdz sevi no portāla tikai pāris vārdu dēļ, tad, piekrītu, tās jau ir viņa problēmas. Tādu autoru gan nav daudz. Tomēr ir jāprot pateikt arī kritiski vārdi tā, lai tas neaizvainotu autoru -kas zina, varbūt no šeit iesākušiem šodienas zaļknābjiem pēc gadiem kāds būs īsts dzejnieks.
un tomēr bez plik-bildes Tu neiztiec Starp citu, nemaz neesmu tik kašķīga, kā Tev varbūt liekas.
Dzērājs , Eola
04.12.2007, 19:04
Tiem, kuriem pēc pirmās kritikas nav drosmes turpināt, nav vietas mākslas pasaulē. Agrāk vai vēlāk cilvēks, kurš mākslīgi barots ar uzslavām vai komplimentiem, saskarsies ar konkurenci un tad sekas var būt vēl smagākas nekā šeit, izlasot kādu ironisku komentāru. Mani komentāri nav vērsti uz kādu konkrētu personu, jo te tādu nav - ir tikai abstrakti, bezpersoniski dzejnieki. Tāpat kā viņu radītie darbi. Iepriekšējā tekstā aizmirsu pateikt - var jau no visas sirds kaut ko uzrakstīt, bet ja nav prasmes to izdarīt, tad lasītājā gluži nevilšus atmostas fantāzija, lasot grūti vai dažādi izprotamo dzejoli. Un kas gan var būt labāks par skatīšanu to no humora aspekta? Es jau nu gan jaunajiem autoriem pirms publicēšanas ieteiktu darbu parādīt kādam no saviem sirdsdraugiem, kurš atļaujas neglaimot, un uzklausīt viņa viedokli nevis atdot uzreiz svešu un kašķīgu onkuļu izķidāšanai.
Vienas tēmas apspēlēšana manos darbos vari uzskatīt par manu ampluā. Vai tad neesi ievērojusi gleznotāju specializāciju? Ir ainavisti, portretisti, marīnisti, batālisti, kluso dabu atspoguļotāji utt. Nerunāsim nemaz par stiliem, sireālistiem, ekspresionistiem, impresionistiem un citiem. Šo pašu tendenci radīsi, aplūkojot arī citu karikatūristu darbus. Neņem galvā! Bet savu plikbildi Dzērājam-viesim aizsūti gan, ja nav slinkums!
odapriekam viesis ,
04.12.2007, 16:47
Piekrītu Klusajam, nemaz ar nav skumji:-)))
Eola , Dzērājam viesim
04.12.2007, 08:27
Pateicos par interesi. Bet man vēl mamma mācīja ar svešiem onkuļiem neielaisties. Tu te esi laikam pirmoreiz, ja jau viesis, pie tam atklāti, neko neslēpjot, parādi, kas esi - un man ar dzērājiem nav nekā kopīga. Tāpēc piedod, bildes nebūs.
Dzērājs viesis ,
03.12.2007, 12:59
Eola, beidzot gribēju tevi aplūkot, laikam esi aizmirsusi ielikt bildi. Ieliksi?
margo ,
03.12.2007, 12:21
Šķiet,diskusija ieiet jaunā fāzē. Prieks, ka cienījamais mākslinieks mūs pagodina ar saviem darbiem. Tomēr es gribu izteikties to vārdā, kas sevi nebūt par dižiem autoriem neuzskata, kam šis portāls varbūt ir pirmā pieredze literārajā darbā, kam ņirdzīgs un paviršs komentārs var uz visiem laikiem atņemt vēlēšanos kaut ko radīt un sasniegt. Tie, kam ir rūdījums un pieredze, aizmirsuši laikus, kad kāri tvēra katru atsauksmi par publicēto darbu. Neesam visi vienā kategorijā, vai tiešām cilvēciska iecietība un labs vārds otram šodien ir lieka greznība? Nav jāglaimo, pamatota kritika ir vietā - un tomēr, cienīsim viens otru!
Eola , Dzērājam
03.12.2007, 08:41
Iniciāļus pamanīju. Par pārējo nebūtu vērts izteikties. Tomēr Tu maldies, sakot, ka karikatūras rada prieku, sublimē agresiju. Jā, mēdz būt arī tā. Bet ne vienmēr. Un ir zināma tendence Tavos darbos, bieža vienas tēmas apspēlēšana. Par ko tas liecina? Un kā vārdā?
Par to, kurš parazitē uz lasītāju negatīvajām emocijām, vēl var strīdēties.
Un acīmredzot ne katrreiz esi spējīgs noteikt, kas nācis no sirds un kas ne. Iespējams, vari izlasīt un saprast tikai virsējo slāni, starp rindām nesaskatot neko.
Dzērājs , Eola
03.12.2007, 07:14
Vārdiem, kuri rakstīti no sirds, nekas nevar kaitēt. Ne lasītāju ņirgas, ne lišķīgi uzslavas vārdi nespēj mainīt loģiski izteiktu un citādi pašpietiekamu domu. Tāpat kā briljantu vai zeltu neiespaido nekādi ārējie faktori.
Kāpēc te ir tik daudz manu zīmējumu? Karikatūras rada cilvēkos prieku, jo sublimē agresiju. Pretēji gaudulīgajiem, te vairumā lasāmajiem, dzejoļiem, kurus lasot gribot negribot jāpiefantazē klāt, lai tieši tādi kā Tu, Eola, dzejnieki neparazitētu uz lasītāju negatīvajām emocijām. Karikatūras zīmēju jau desmitiem gadu, feini.lv ir publicēta tikai niecīga daļiņa. Pietiekoši liela pieredze, lai intuitīvi saprastu, kāds darbs rakstīts no sirds un kāds nē. Deviņdesmit un vairāk procentu no karikatūirām ir publicētas presē, un zem katras no tām ir mani iniciāļi. Manas personības uzsvēršana, papildus parakstīt tās ar savu īsto vārdu un uzvārdu būtu prasta lielība. Cik tad Latvijā to karikatūristu vispār ir!
KlusaisMiileetaajs ,
02.12.2007, 15:36
Es arī piekrītu dzērājam, lai cik dažam tas neliktos skumji.
margo , dzērājam
02.12.2007, 11:51
Paldies par izsmeļošo manas personības analīzi! Daudz par sevi jaunu uzzināju! Tik un tā nevēlos, lai kāds izmanto manu niku, vienalga, vai ar lielo vai mazo burtu - un es taču drīkstu pie tā palikt? Kad jutīšos pietiekami spēcīga un pieredzējusi, lai varētu savus darbus parakstīt ar īsto vārdu, tad tā arī darīšu. Kaut kā nemana Tavu vārdu...
Tomēr, man tev jāpateicas par Tavu komentāru manam pirmajam dzejolim Feini! - Tu man ieteici mest mieru, kamēr nav par vēlu. Kā redzi, vēl arvien esmu šeit!
Eola , "Drosmīgajam" Dzērājam
01.12.2007, 15:30
Tu, kas citus sauc par bailuļiem, vai Tu pats esi gatavs atklāt savu vārdu? Kaut kā neizskatās. Pareizi Tu saki, ka komplimenti bojā dvēseli. Bet viņu bojā arī šie Tevis tik bieži izteiktie/uzrakstītie aprejošie vārdi, ņirgas, ko vieglu prātu esi gatavs otram iesviest dvēselē. Komplimenti, ja tie ir melu un lišķības pilni, viennozīmīgi nav atbalstāmi, taču labs vārds, ja tas pelnīts, dvēselei dod spēku.
Ikkatrs šeit publicējies autors nevar būt stagnācijas punktā, jo daudzi tikai tagad sāk pievērsties rakstīšanai (vai citai daiļradei)un līdz stagnācijai vēl tālu. Ja vispār nonāks.
Iespējams, Tu savu radošo enerģiju papildini tikai no lasītāju/zīmējumu aplūkotāju komentāriem. Tādā gadījumā Tu esi vampīrs. Pašnepietiekams elements, kas grib, lai viņa darbus atzīst un komentē (skat. komentārus pie Taviem darbiem), bet tai pašā laikā iegūsti/zodz enerģiju no tā, ka viens otrs uz Taviem komentāriem reaģē visai asi.Un tas Tevi iepriecina. Mani Tu nespēj sabiedēt ar saviem vārdiem, ja arī Tev atbildu uz kādu komentu, tad bez naida. Gribi vai ne, to esmu iemācījusies un zinu, ka provokācijai padoties nav vērts.
Tu vari iebilst, ka rakstīji Margo, bet tā nav. Jo Tu vērsies pie ikviena portāla autora un apgalvo to, ko Tev nav tiesību apgalvot.
Par Tavu novēlējumu strādāt sev. Jauki. Bet vai Tu strādā sev, kā māci pārējiem? Tad kāpēc te atrodami tik daudzi Tavi zīmējumi un pāris rakstudarbu? Kāpēc, ja Tu nealksti uzslavu, ko pieraksti citiem? Rodas priekšstats, ka nebūt neesi tik pašpietiekams kā izliecies.
Dzērājs , Margo
01.12.2007, 15:01
Cienu Tavus rakstu darbus, bet nevaru piekrist Tevis teiktajam. Ja jau vēlies būt vienīgā, tad reģistrējies ar savu īsto vārdu un uzvārdu! Nezin kāpēc Tev nepatīk, ja kāds, izmantojot "Tavu" niku, pateiktu viedokli, kas nebūtu Tavs? Visi šie bailuļi, un tajā skaitā arī Tu, neciena sevi. Viņi neuztver sevi kā pašvērtību, bet saista savu apziņu ar kolektīvo. Turklāt tas nozīmē, ka mākslinieks, par ko sevi laikam uzskata katrs šeit publicējies autors,ir savas jaunrades stagnācijas punktā un nekad neko nākotnē nesasniegs. Jo, kamēr tas savu radošo enerģiju papildinās tikai no lasītāju komentāriem, tikmēr paies simts gadu līdz viņš uzdrošināsies radīt ko patiešām vēl nebijušu. Beidzies ir laiks, kad spēkā bija sauklis - māksla pieder tautai. Atceries - via brevis, ars longa(dzīve ir īsa, bet māksla mūžīga)!
Manis teiktais attiecas arī uz pārējiem uzslavas kāriem un sevi nenovērtējušiem cilvēkiem - negaidiet komplimentus, tie bojā dvēseli, bet strādājiet sev! Abstrahējieties no sava EGO,vērtējot savus darbus, ja gribat ko sasniegt, bet strādājiet sev par prieku!
margo ,
01.12.2007, 12:14
Man vēl atmiņā, kā vasarā Gitux sūdzējās, ka kāds raksta viņas vārdā! Kamēr tas neskar personīgi, tikmēr jau nekas. Tomēr, ja kāds izmanto manu niku, kaut ar piebildi "viesis", un saraksta man nepieņemamas lietas - nu, tas man nepatiktu! Gribu būt vienīgā!
Dzērājs , valcha
30.11.2007, 15:31
Es esmu pret Eolas ideju. Kam velti sarežģīt dzīvi? Jāņem vērā, ka šajā portālā dažreiz ienāk arī nejauši lasītāji, kuri savu niku lieto n-tos portālos, un viņš jau nu neies čammāties ar reģistrēšanos, kad ieraudzīs, ka viņa komentārs netiek pievienots, jo kāds, redz, te jau darbojas ar viņa niku. Bet kad ieraudzīs savam nikam klāt piebildi - viesis, tad noteikti ieinteresēsies, kas par štelli.
Man, piemēram, nekas nav pretī padiskutēt ar kādu dzērāju - ciemiņu.
Gita ,
29.11.2007, 22:42
Eolas ideja nav slikta. Pagaidām gan te svešu niku izmantošana notiek reti, bet patīkami tas, droši vien, nav...
,
29.11.2007, 19:07
pievienojos jaunajai Eolas idejai
Kaiva - Anna , Valcha
29.11.2007, 15:32
pievienojos Eolai.. man arī šis bija ienācis prātā, par tiem nikiem.. nu.. ja grib komentēt, nav taču tik grūti reģistrēties.. vai ja negrib reģistrēties, tad taču var izdomāt citu vārdu, jo galu galā, kas liekas svarīgāks - ielikt komentāru, vai pagozēties ar niku..
sniegaroze ,
28.11.2007, 14:44
Esmu PAR maksimālām saita lasītāju ērtībām, tomēr niku jautājumā piekrītu Eolai. Mēs te pagaidām tāda diezgan miermīlīga tauta esam, tomēr, ja pavēro, kas notiek citos portālos.... ai, negribu!
Stach , valcha
28.11.2007, 12:59
Piekrītu 100%
valcha , Eola
28.11.2007, 08:51
Piekrītu, par to var diskutēt. Viltvārdis tas būs tikai tad, ja izliksies par tevi. Lindas gadījumā tā varbūt ir otra Linda.
Un tieši tādēļ, ka mūsu viedokļi atšķiras, piedāvāju kompromisu - ja vēl 5 cilvēkiem ir kas iebilstams pret to, tad mainu šo sistēmu.

Es vienmēr esmu atvērts pārmaiņām, kur nu vēl tik vienkāršām. Tā kā - ja pārliecināsi, ka tas ir būtiski vēl kādam - darām tā.
Eola ,
27.11.2007, 19:29
Redzi, var diskutēt, ko nozīmē izmantot segvārdu ļaunprātīgi. Es tomēr negribētu, ka kāds manā vārdā raksta, pat ja tas ir kaut kas labs, arī tad ne, ja mūsu domas sakristu. Pieļauju, ka vārda dēļ tas ir mazticams manā gadījumā, tomēr viltvārdis ir un paliek viltvārdis.
valcha , Eola
27.11.2007, 09:17
Kad veidoju sistēmu, izvēlējos, manuprāt, mazāko no divām problēmām. Tik pat arī tas, kas rakstīs komentārus, pieliks kādu nemanāmu simbolu pie nika (lai gan būs kā viesis) un arī nepieredzējis Feini! dalībnieks viņu uzskatīs par personu, kas tā patiesībā nav. (reģistrētais - Linda, viltvārdis - Linda` (viesis)).

Ja Tu un vēl kāds uzskata, ka ir nepieciešams padarīt par neiespējamu izmantot bez paroles aizņemtus segvārdus, lūdzu, sakiet. Man to realizēt aizņem tikai 15 minūtes. Bet atgādinu vēlreiz - aizņemtus segvārdus var izmantot bez paroles un tajā gadījumā iekavās parādās (viesis). Reizēm manu, ka arī paši autori aizmirst ienākt profilā, bet tomēr var ierakstīt komentāru. Citādi būs tā, ka, aizmirstot ierakstīt paroli, būs paziņojums, ka segvārds aizņemts un tiks piedāvāts ienākt sistēmā. Tas attiecīgos momentos apgrūtinās darbu. Pie tam - cietīs tā jaunā Feini! apmeklētāja Linda, kas būs tikko ienākusi portālā un gribēs ierakstīties ar Linda, kā rakstās citos portālos.
Man piedāvājums pie gadījuma, ja tomēr man nebūs vairāku lūgumu padarīt reģistrētos segvārdus neizmantojamus bez paroles - noteikumos varētu ieviest jaunu punktu, kas nepieļauj ļaunprātīgi izlikties par citu personu. Pie šāda gadījuma redakcija pati lemj, vai personu banot vai - ne.

Par to, ka kāds izmanto cita segvārdu – personīgi man nav iebildumu pret nevainīgiem jokiem, kamēr tas kādu neaizvaino, nevajā, nemanipulē utt. Šajā gadījumā, ja kāds izmantos manu segvārdu ļaunprātīgi, nopelnīs banu. Un – iespējams – arī uz savu profilu, ne tikai uz IP adresi. Tas pats attiecas uz jebkuru citu ļaunprātīgi izmantojošu niku personu portālā.

Tātad – ja Eolai pievienojas vēl 5 cilvēki, kas uzskata, ka nepieciešams padarīt reģistrētos nikus nepieejamus bez paroles, rakstiet te. Kā (ja) tikko personu skaits savāksies, es risināšu šo situāciju. Eola – droši vari aģitēt personas, jo daudzi varbūt Jaunrades čatu nelasa.
Eola viesis , Valteram
26.11.2007, 08:32
Āāaaaa... Vai tagad esmu es vai kāda cita?
valcha ,
26.11.2007, 00:05
Tētis , Valteram viesis , Skandināsim paši
25.11.2007, 20:03
Tas ir konstruktors !!! :o) Monotona melodija ... :o( Kā tas var būt ? !!! Kā skandināsi caumurules , tā skanēs ! Pamēģini vēlreiz , man skan normāli ! Re , kaimiņi jau ritmu izsit pie sienas un no apakšējā dzīvokļa ! Tātad patīk , ja ritmu piespēlē man klāt ! ♫ ♫♫ ♫♫ ♫♫ ♫♫ ♫♫ ♫♫ ♫♫ ♫♫ ♫♫ ♫♫ ♫♫ ♫ saliec pauzes tur kur vajag un iekabini dažādos augstumos . Tad rauj vaļā . Monotoni... Kartupeļi un pārejais arī aug monotoni , bet kad sacep un uztaisa garšīgu ņam ņam ! Strādā un tauta tevi sapratīs ! :o)
valcha , Tētis
25.11.2007, 19:52
Nesapratu Tavu domu, kaut kas ir labi, vai slikti, vai kā? Melodija ļoti monotona
valcha , Eola
25.11.2007, 19:48
Tas ir apzināti tā paredzēts. Jo var būt tā, ka ir reģistrēts lietotājs "Linda", bet var būt arī kāda cita Linda, kas vēlas komentēt kā Linda, bet nevēlas veidot profilu. Tieši tādēļ tikai tad, ja lietotāja segvārds ir redzams bordo krāsā bez piezīmes "viesis", ir droši, ka tas ir īstā persona.
kopā dati: 7853
Lapas: 262
Lapas: 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168
Tavs viedoklis:
Niks:*
Tēma:
Komentārs *
Lūdzu ievadiet kodu *
Noteikumi komentējot
 
 
Feini! aptaujas:
Vai nepieciešams publicēt darbus angļu valodā?
 

DISKUSIJAS

skatīt visu
Jaunrades čats
Chillite (23.06.2024, 10:17)man nenesas prāts uz jokiem, es kaut ko pašai tuvāku spēju uzrakstīt! ;) varbūt nākamajos jāņos paklausīšu Tavam padomam!bez smecera (21.06.2024, 14:11)Nu, tad rekomendēju sākt ar humoristiskajiem pantiņiem Līgo noskaņās - tie vienmēr ir lielā cieņā... Vispār, ja uz pēdējo gadu humoru paskatās, paveras traģiska aina - liela daļa cilvēku...Chilla (viesis) (20.06.2024, 20:37)es arī te esmu pēc daudzu gadu pauzes! labprāt atsāktu rakstīt dzeju un vēl ataunotu kontaktu ar radošajiem! ;)
 
 
Sveicam dzimšanas dienā:
santaa_ (Santa P.)
* Apsveic komentāros vai nosūti vēstuli profilā!
 

IZKLAIDE

skatīt visu
SmS pantiņi
Mēness palīdz smaidīt,
Zvaigznes ciemos lūdz -
Jauno gadu gaidot
Prieka nedrīkst trūkt! ...
Aforismi
Gudrībā un dzīvespriekā ja ar kādu padalās,
Darva tavā medus mucā pazūd,izgaist,sadalās! ...
Anekdotes
Ir ziemassvētki kroplis bez rokām un kājām aizrāpo līdz elītei un saunos vaļā dāvanu savu viņš atver un tur ir lecamaukla:D:D ...
Tosti, galda uzrunas
Mīļie kāzinieki:"Pacelsim glāzes par to, lai arī pēc mičošanas līgavainis būtu spējīgs starp sievām atrast to, kas ir viņējā." ...
Interesantas saites
Radījumi 4000-6000 metru dziļumā [diezgan baisi] ...
 
 
Vieta reklāmai:
 
 
Šodien: 587 Kopā:6206369

 
 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Par Feini! | Atsauksmes | Redakcija | Iesūtīšanas un lietošanas noteikumi | Pateicības | Reklāma | Palīdzi portālam! | FAQ | Ziņot par kļūdu
Portāls daudzpusīgam, ideālam cilvēkam. No nopietnības līdz humoram.
Feini! neatbild par iesūtīto darbu un informācijas autentiskumu un avotiem. Aizliegts izmantot informāciju komerciālos nolūkos © 2001-2007 Feini!. All rights reserved.
webdesign by odot | code by valcha
load time 0.3 sec