|
|
|
|
|
|
|
Informācijai priekš īpaši runīgajiem - komentāri, kas aizvainos citas personas vai būs nepiedienīgi, tiks dzēsti bez iepriekšēja brīdinājuma un paskaidrojumiem. Šajā portālā ienāk dažāda vecuma personas, lūdzu to ņemt vērā.
|
|
|
|
| |
|
idiots viesis , ķēms | | |
06.09.2007, 08:30 |
Pareizi rakstīji par klM, es kā viņa brālēns un garīgais brālis varu to apliecināt. |
|
|
|
|
|
|
ķēms viesis , | | |
06.09.2007, 07:27 |
Dzntra Regīna jau ir klMīlētājam sirdsdraudzene, bet nu par visu viņam būs jācieš. |
|
|
|
|
|
|
valcha viesis , Eola | | |
05.09.2007, 22:32 |
Tā varētu arī teikt - Dzintra Regīna kārtējo reizi nolamājot visu portālu vēlēja sevi izdzēst. Atsauksmēs sīkāka info:
www.feini.lv/citapuse.php?nodala=41&nodtips=a&lapa=1
To, kurš cik ir pelnījis, lai spriež Dievs tas kungs. Man arī šķita, ka Dzintrai Regīnai nebija tiesību pārmest visiem autoriem/komentētājiem/redakcijai, cik tie ir prasti, niecīgi utt. Katrs uzvedas un uztver pēc savām mērauklām.
Ja cilvēks ieliek kaut ko publiskam vērtējumam, jārēķinās ar visdažādāko attieksmi un jāprot visu laist pāri. Pretēji, diemžēl, bet publicēties nevajadzētu.
Man arī patika viņas darbi, bet nevienu, jo īpaši, tos, kas man sakrīt uz nerviem, negrasos lūgties un turēt ar varu.
Šāds ir pirmais gadījums, ja nekļūdos, pa visu Feini! vēsturi, tādēļ, pieļauju, ka tas bija subjektīvs gadījums. |
|
|
|
|
|
|
dzērājs viesis , Eola | | |
05.09.2007, 22:19 |
Izdzīvo stiprākie... |
|
|
|
|
|
|
Eola viesis , | | |
05.09.2007, 20:52 |
Valter, kur palikusi Dzintra Regīna??? Pa dienu vēl bija viņas darbi, tagad nevaru atrast! Tur bija Lora sarakstījusi diezgan daudz nejaucību (pie dzejoļa Mājai), bet man nebija laika kārtīgi izlasīt... Dzintra nebija pelnījusi tādus vārdus, bet - vai viņa ir pazudusi tāpēc, ka kādam cilvēkam nervi netur un viņš savas nepatikšanas grib parspēlēt citiem? |
|
|
|
|
|
|
scorpionka viesis , | | |
03.09.2007, 17:54 |
laikam radošās dvēselītes ir pārāk ievainojamas, ka apvainojas un villojas par katru siikumu.... pat sheit un iesaku visiem, pirms ko gaidat no citiem, esiet pashi gatavi sniegt arī ko citiem atpakaļ ... |
|
|
|
|
|
|
dzērājs viesis , ķēms | | |
02.09.2007, 15:32 |
Neticu, ka klusais Mīlētājs kaut ko tādu dara. |
|
|
|
|
|
|
ķēms viesis , | | |
02.09.2007, 07:24 |
Nolamājis nevienu neesmu, satraukums veltīgs, bet ja kādam ir problēmas ar lasītā uztveri, tad tas lai paliek pašu ziņā. Bija imteresanti uzzināt - ar ko skolas laikā nodarbojies klMīlētājs, tas var ienākt prātā tikai un vienīgi tādam,kurš pats ar to ir nodarbojies un turpina to darīt darba vietā arī tagad. |
|
|
|
|
|
|
klusais Mīlētājs viesis , | | |
29.08.2007, 16:47 |
Es nemaz nebrīnītos, ja uzzinātu, ka ķēms ir viens no tiem skolas laiku pamuļķiem, kurš stundu laikā ir bāzis spogulīti skolotājām zem brunčiem, kad tās pieliekušās ko kaut ko skaidro blakus solā sēdošajam, bet pēc tam pa visu skolu klaigājis, kādā krāsā učenei bumbierenes. Gan jau viņš vairākārt pieķerts šādā neģēlībā, un par to arī plēsts aiz ausīm ne vienreiz vien. Tāpēc tāds nikns |
|
|
|
|
|
|
Margo viesis , | | |
29.08.2007, 15:31 |
Nudien, septembris nāk virsū! |
|
|
|
|
|
|
Dzintra Regīna viesis , | | |
29.08.2007, 13:53 |
Nu, jā!
Klusējiet! Turiet mutes, lai tikai kāds ķēms tevi nenolamā par skolotāju...vai vēl nez' kā...
Demonstrējiet savu infantīlismu - un labi būs! |
|
|
|
|
|
|
klusais Mīlētājs viesis , ķēms | | |
29.08.2007, 08:29 |
Un kur Tu te saskati iemeslu tik trakiem smiekliem..? Vai no mācību iestādes aizgājis pedagogs Tev šķiet tikpat smieklīgs, kā Puškins un Ļermantovs agrāko laiku bērnu anekdotēs..? Ja pats būtu labāk, skolas solā sēžot nevis kaktā visu laiku stāvot, mācījies, tad zinātu, kā raksta vārdu "skrupulozs". |
|
|
|
|
|
|
ķēms viesis , | | |
29.08.2007, 07:16 |
Te laikam salasījušies caurkritušie skolotāji, kas neatbilstības dēļ patriekti no skolas, iespējams,ka arī dzeršanas vai citu pārkāpumu dēļ, ja tik slimīgi reaģē uz nenozīmīgām kļūdām, skurpulozi cenšas tās labot, tādējādi vismaz tādā vīzē pašapliecinoties. |
|
|
|
|
|
|
Dzintra Regīna viesis , dzērājam | | |
28.08.2007, 10:53 |
Man sāk likties, ka tu esi pareizs dzērājs. Asa mēle palaikam vajadzīga.
Pieturas zīmes dzejoļos, patiesi, tas nu neuztrauc, bet - pieturas zīmes prozā...nu, piedodiet! Var izmainīt saturu pilnībā un ne tikai. Ir neiespējami lasīt un domāt par kādu tur darba jēgu vai noskaņu, ja to visu izjauc...pieturas zīmes...
Nu taisni kā Ļeņinam:
Nošaut nedrīkst. Apžēlot.
Un otrādi:
Nošaut. Nedrīkst apžēlot.
Nu - nošāva tos nabadziņus! |
|
|
|
|
|
|
valcha viesis , dzērājs | | |
27.08.2007, 22:48 |
Tieši tā, piekrītu dzērājam. Feini! pamatkoncepcija ir jauno rakstīt gribētāju attīstība, nevis Rakstnieku savienība. Tādēļ arī darbi un komentāri ir kā nu kurie.
Jaunajā Feini! redakcija nebūs aizņemta ar bezgalīgo darbu izvērtēšanu, tā varēs veltīties - palīdzēt autoriem atrast stilu, kļūdas utt. Cenšamies un domājam, kā šo vidi padarīt ērtāku un reizē arī produktīvāku. |
|
|
|
|
|
|
dzērājs viesis , | | |
27.08.2007, 20:43 |
Abām, ir Dzintrai, ir Regīnai, taisnība. Pareizrakstības kļūdas literāros darbos te čum un mudž. Bet tas nekas! Pats portāla raksturojums - interaktīvs taču norāda, ka katrs var kritizēt un ienest te savus ieteikumus, un iebildes. Es jau arī piekrītu, ka kļūdas dzejoļos nav laba stila pazīme, kā arī pieturas zīnju iztrūkums. Bet no otras puses - ja jau autors to pieļauj apzināti, domādams kādu defektu vērst par efektu, kāpēc nē? Man tas pat patīk, jo ir ko izsmiet. Gan jau pats rakstītājs ar laiku nāks pie prāta.Feini.lv es uztveru kā mācību poligonu, kur katrs var saņemt publikas vērtējumu un pēc tam padomāt, vai ir vērts ņemt savu manuskriptu un cēli doties uz kādu no Latvijas grāmatu apgādiem, vai nē. |
|
|
|
|
|
|
valcha viesis , Dzintra Regīna | | |
27.08.2007, 12:04 |
Ja gadās kļūdas nosūtītajos darbos, lūdzu tos pārsūtīt vēlreiz ar norādi, ka labots.
Tomēr lūdzu pēc iespējas neapgrūtināt redakciju ar liekiem darbiem un vairākkārt pārlasīt darbus, pirms sūtīt.
Ja neesmu atbildējis vēl uz kādu jautājumu, lūdzu sanumurēt jautājumus un konkrēti un īsi tos noformulēt, citādi grūti saprast, kas ir jautājums, bet kas - spriedelējumi. |
|
|
|
|
|
|
valcha viesis , Dzintra Regīna | | |
27.08.2007, 11:47 |
Portāla noteikumos www.feini.lv/inout.php?id=sutisana_rad
ir noteikts, ka darbi nedēļas laikā no to ievietošanas komisijā nonāk portālā, ja komisiju ir izturējuši. Jaunienākušos darbus ievietoju komisijā 1x nedēļā. Tātad ilgākais - darbi no iesūtīšanas brīža, ja nav bijuši nekādi sarežģījumi, ir 2 nedēļas. Kā jau rakstīju - jaunajā Feini! darbi nonāks portālā uzreiz, kā autors pats tos ievietos. |
|
|
|
|
|
|
Dzintra Regīna viesis , skumja piebilde | | |
27.08.2007, 11:43 |
Steidzoties rakstīt un nepārredzot mazajā komentāru lodziņā uzrakstīto kopumā, ieviešas tīri tehniskas kļūdiņas. Komentāros - tas nu tā.
Bet, kā ir tad, ja autora darbu publicē, pēc laika pārlasot, pats saskata vārdu, teikumu, ko gribētu izmainīt...ko nu? Nav taču drukāta grāmata. Vai pastāv iespēja labot? Vai - jāraksta iesniegums ar lūgumu un atvainošanos un paskaidrojumiem... |
|
|
|
|
|
|
Dzintra Regīna viesis , valchai | | |
27.08.2007, 11:32 |
Jūsu nosodījums manai personai šoreiz nevitā.Komentārus no manas puses Jūs nevarējāt atrast, jo pievienojos Jūsu portālan pavisam nesen.
Jūs mēģināt man iedzelt sakot, ka es varētu komentēt „kvalitatīvi, kā es to saprotu”. Kā es to saprotu? Bet – Jūs?!
Mīļā, latviešu gramatiku vēl neviens nav atcēlis!
Vai man būtu jākļūst par latviešu pareizrakstības skolotāju Jūsu portālā? Diemžēl, nevaru. Tā nav mana profesija. Tādiem, gribat Jūs to vai nē – ir jābūt Jums!
JUMS ir jānosaka tonis un jāpaceļ/jānolaiž latiņa.
Jūs rakstāt, ka publicējat darbus uzreiz. Par sevi to teik nevarētu.
Man nav pretenziju. Ka nē, tad nē! Privāts portāls taču!
Tikai – vai tad nevarētu elementāri atbildēt? Bez liekiem paskaidrojumiem!
Vai tas daudz prasīts?
|
|
|
|
|
|
|
valcha viesis , Dzintra Regīna | | |
27.08.2007, 09:17 |
Diemžēl par lasītāju komentāriem portālā nevaru nest nekādu atbildību. Ja reiz vēlies, lai Tavi darbi būtu kvalitatīvi komentēti/novērtēti, lūdzu, rādi priekšroku un pakomentē citu darbus "kvalitatīvi", kā Tu to saproti - komentārus no Tavas puses īpaši neatrodu.
Ja visi prasa un neko nedod paši, kā Tu, tad arī ir šāda situācija, par ko raksti.
Jaunajā portālā, būs tā, ka lai autors varētu pievienot darbus, tam būs obligāti jānovērtē, piemēram, citu autoru 20 darbi mēnesī. To es darīšu no savas puses, lai veicinātu darbu vērtēšanu. Tas gan nenozīmē, ka komentāri būs "labāki".
Par komisijas darbu nepublicēšanu - Feini! portāls ir privāts portāls un darbus mēdzam arī neielaist, ja tie ir vienādi utt.utjpr. Tā ir mūsu izvēle un uzskatām, ka tā tam ir pagaidām būt.
Jaunajā Feini! uz šo brīdi ir tā, ka autoru darbi nonāk portālā uzreiz, bet vērtē tos lasītāji. Ja tie ir kopsummā pārāk negatīvi novērtēti, redakcija lemj, vai dzēst to ārā.
Tā kā es papildinu mazas detaļas portālā un gaidu dizainu no dizainera, jaunā Feini! palaišana gaisā mazliet kavējas, bet strauji tovojas. |
|
|
|
|
|
|
valcha viesis , Ko nu? | | |
27.08.2007, 09:16 |
Segvārdus var reģistrēt, aizrakstot man vēlamo segvārdu un paroli. Acīmredzot tas, ko vēlējies izmantot, ir piereģistrēts. Mēģini citu. |
|
|
|
|
|
|
???? viesis , | | |
26.08.2007, 21:24 |
Patiešām rakstītāja vecumam nav nozīmes. Mani darbi arī ir nopublicēti šajā portālā ,bet es to sāku darīt 49gados. Dažreiz ir jānodzīvo daudzi gadi lai tev būtu kaut kas tāds ko varētu citiem pateikt un viņiem to būtu ne tikai interesanti izlasīt,bet arī smelt kādas atziņas priekš sevi. Šāda ķildošanās čatā liecina tikai par dvēseles infantilumu,kāds ir piedodams bērniem līdz 12gadu vecumam. |
|
|
|
|
|
|
Dzintra Regīna viesis , dz.j[et]apollo.lv | | |
26.08.2007, 17:59 |
Valchai!
Komentāri par darbiem pārāk bieži ir-maigi izsakoties - nožēlojami. Ja autors nav pietiekami labs, tad taču FEINI ir uzņēmušies tā kunga tiesātāja lomu un darbs/i nav publicēti. Ja darbs ir pieņemams, tad - viss kārtībā!
Lasīt to vai nē - ir katra privāta daļa. Ieejot veikalā, mēs taču nepērkam, bet noliekam citiem, grāmatu kura mums nav pieņemama.
Kādēļ to saku?
Tādēļ, ka paši komentētāji GANDRĪZ NEKAD nerunā par tēmu vai neanalizē, bet gan sākas villošanās, tādā stilā:..tu esi "...", bet tavs vīrs ir "...". Taisni riebjās! |
|
|
|
|
|
|
Ko nu? viesis , | | |
26.08.2007, 11:36 |
uzrakstīju ziņu, bet man parādīja, ka tāds segvārds jau kādam esot Tātad - vakar atklāju sev šo lapu un biju sajūsmā. Bet abas mazās meitenes (Lora un Gitux), kas villojas kā marta runči, nu - kur paliek iecietība un prasme iztikt bez apvainojumiem? Ja jūs palaistu duelēties, laikam spalvas putētu? Reiz bija forša multene par runci Leopoldu ar moto - davajte žitj družno! Bet Feini man patīk!!! |
|
|
|
|
|
|
lora viesis , gitux | | |
24.08.2007, 20:00 |
Ir gan! |
|
|
|
|
|
|
gitux viesis , | | |
24.08.2007, 18:05 |
nav noziimes vecumam! nav jau gan! |
|
|
|
|
|
|
Margo viesis , gitux | | |
24.08.2007, 17:27 |
Turpinot šo tēmu - mazs piemēriņš - bija latviešiem tāds komponists un rakstnieks Marģeris Zariņš, kas prozai pievērsās mūža otrā pusē, pirmo publikāciju piedzīvoja 59 gadu vecumā, bet līdz savai nāves stundiņai vēl paspēja sarakstīt diezgan daudz savdabīgu un interesantu darbu.Viņš nav vienīgais. Tā kā ar rakstīšanu ir tāpat kā ar mīlestību - vecums nav no svara. |
|
|
|
|
|
|
gitux viesis , margo | | |
24.08.2007, 17:10 |
es arii sāku aptverts, ka nav velti mute jadzesina ar tiem, kas rej...
paldies, ka mani atbalsti, no es to augstu verteju...
bet es nespeju izteloties, ka cilveks, rakstnieks, ir sācis rakstīt ne jaunības gados bet pieaudzis būdams!
kad literaturas sakam macities par jauniem rakstniekiem, vienmer apvaicajos, cik gados vinjs sacis rakstiit un izdevis savu pirmo gramatu... |
|
|
|
|
|
|
Margo viesis , gitux | | |
24.08.2007, 10:39 |
Man liekas, ka šis Tavs seriāls ar Loru ir pārāk ievilcies. Neļauj sevi provocēt, atceries seno teicienu "Suņi rej, bet karavāna iet tālāk".
Uzskatu, ka Tev ir pietiekami talanta un darbaspēju, lai nākotnē radītu ļoti labus darbus, pagaidām taču mēs visi te mācāmies. Tava priekšrocība ir tā, ka Tev vēl ir daudz laika, jo esi sākusi rakstīt jaunos gados. Šajā sakarā man ienāca prātā doma, ka tieši šo priekšrocību Tev vajadzētu izmantot. Pašlaik ir samērā liels vakuums latviešu autoru tīņiem un jauniešiem domātajā literatūrā, nav taču viegli rakstīt par bērnu un jauniešu šodienas problēmām tiem, kuru jaunība bijusi pirms 10,20,30 gadiem. Te ir niša, kur Tu ļoti labi varētu izmantot savus dotumus un pieredzi. Kas gan labāk spētu rakstīt jauniešiem kā paši jaunieši? Un problēmu, par ko rakstīt, ir diezgan jebkurā vecumā, tikai jāprot tās saistoši atspoguļot. Protams, nekādā ziņā nevēlos jaukties Tavās radošajās iecerēs, tikai būtu jauki, ja kāds kaut ko uzrakstītu tiem, kas šodien var zaudēt interesi par lasīšanu tādēļ, ka ir maz viņu vecumam piemērotu saistošu grāmatu. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ljurbenjaaks (viesis) (29.09.2024, 10:44)Davaj, Ckilla, raksti un nepilosofē te daudz! :))Chillite (23.06.2024, 10:17)man nenesas prāts uz jokiem, es kaut ko pašai tuvāku spēju uzrakstīt! ;) varbūt nākamajos jāņos paklausīšu Tavam padomam!bez smecera (21.06.2024, 14:11)Nu, tad rekomendēju sākt ar humoristiskajiem pantiņiem Līgo noskaņās - tie vienmēr ir lielā cieņā... Vispār, ja uz pēdējo gadu humoru paskatās, paveras traģiska aina - liela daļa cilvēku...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mums katram ir senloloti sapņi, bet kad esmu ar tevi kopā, es jūtos it kā tos visus būtu piepildījis ...
|
|
|
Ja tu dzīvi dēlī salaid,
Noņem skaidu,pūt un palaid! ...
|
|
|
Bars miroņu, starp viņiem kāds krievu Tēvijas kara zaldāts, stāsta anekdotes. Zaldāts: - Bija mums rotā viens foršs seržants. Mācēja vāciski pat runāt un šim par to iedeva iesauku Hande ...
|
|
|
Tāda laime-jaunie ļaudis!
Dievs jums uzdevumu spraudis-
Mīlēt,cienīt,godā turēt,
Otram sevi uzupurēt.
Salds bij auglis-pasen plūkts,
Pamēģiniet,vai nav rūgts!
Rūgts!Rūgts... ...
|
|
|
Пающие трусы /Mazliet rupji un krievu valodā/ ...
|
|
|
|
|
Vieta reklāmai:
|
|
|
Šodien: 2059
Kopā:6422832
|
|
|
|