X

Feini!
Reklāma

 
LITERATŪRA
Neizdotās grāmatas
Humors un satīra
Dzeja
Īsrindes
Pasakas
Proza
Stāsti
Raksti
Neklasificēta jaunrade Valters Bergs
MĀKSLA
E-māksla
Fotomāksla
Zīmējumi
IZKLAIDE
Interesantas saites
Interesantas bildes
Interesanti video
Powerpoint un Flash
Smieklīgi teksti
Flash spēles
SmS pantiņi
Aforismi
Anekdotes
Tosti
INTERESANTI
Dāvanu idejas
Dienasgrāmatas
Autori
Arhīvs
Feini! čats (online - )
Aktualitāšu arhīvs
Feini! iesaka apmeklēt
 
 
 
     

FEINI!

Diskusijas | Jaunrades čats
Informācijai priekš īpaši runīgajiem - komentāri, kas aizvainos citas personas vai būs nepiedienīgi, tiks dzēsti bez iepriekšēja brīdinājuma un paskaidrojumiem. Šajā portālā ienāk dažāda vecuma personas, lūdzu to ņemt vērā.

kopā dati: 7853
Lapas: 262
Lapas: 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

Ljurbenjaaks viesis ,
01.02.2012, 10:12
tad jau sanāk tā - ja es nolamāju veselu baru klausītāju, tad tā bāba ar lielo degunu no akkallas to var iedomāties kā dzejas lasījumu un mani caur tiesu piežmiegt, vai?
Blazijs Grava , aggy
01.02.2012, 10:09
Skaidrs - es labak neradisu savus jo tas solists kas dzied nemak dziedat, bet gitaru spele loti labi.
ta dziesma ir vieniga kas klausama interneta
aggy99 ,
01.02.2012, 09:28
Īstenībā daudzām. Man ir laba sadarbība ar Māri Sloku, kā arī ar vairākiem citiem mūziķiem. Jaunāko dziesmu var dzirdēt, piemēram, te :
http/www.draugiem.lv/keylin/ dziesma - Es vēlos, bet tā man ir... pat nezinu... kādas 20 dziesmas.
Blazijs Grava ,
01.02.2012, 09:10
Aggy - ja nav noslepums, tad kadas dziesmas? Man ari ir dazam dziesmam teksts, bet tas ta pagrides muzikiem Bet doma pieregistret ieks akka ir.
aggy99 ,
01.02.2012, 09:02
Arī es esmu reģistrējusies KKA/LAA, jo dziesmas ar maniem tekstiem skan radio. Autoratlīdzība, ko saņemu, ir, maigi izsakoties, niecīga. Ja man tagad jāmaksā AKKA/LAA par dzejas lasījumu, uz kuru aicināti tikai draugi un nekāda maksa no viņiem iekasēta netiek... Jā, kā saka, likuma nezināšana neatbrīvo no pienākuma, tā kā tagad jādomā, vai rādīties tuvumā VIDam vai šo iestādi apiet ar lielu līkumu. Gribētos zināt, kā viņi izkontrolēs katru, kas draugiem.lv pārkopē entos dzejoļus, pat nenorādot autora vārdu. Starp citu, par šo pašu tēmu runājot, arī mūziķi, jo īpaši jaunie mūziķi, vispār tiek nolīdzināti līdz ar zemi, jo, ja nu kādam ienāk prātā tāda traka doma kā albuma ierakstīšana, tad jāšķiras no 350Ls, ja nekļūdos. Un nav runa ne par to, ka ieraksts veikts savā datorā, ka kvalitāte tāda, kāda nu sanāk, ka ieraksts vispār paredzēts nevis pārdošanai, bet dāvanai draugiem un ir 100 eksemplāros... Likums attiecas uz visiem vienādi. Man ko teikt par šo tēmu vairāk nav, ja neskaita dažus necenzētus vārdus.
Ljurbenjaaks viesis ,
01.02.2012, 00:15
lai tie akka/laa iet galīgi bekās!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Blazijs Grava ,
31.01.2012, 22:15
Tas ir sviests, ko lai vairāk saka... Vēl šī informacija ir jasegramo. Beigu beigās sanāks, ka mani un citu darbi varēs noputēt atvilknē. Jo nez vai Valcha velesies sponsoret citu darbus.
valcha , Jūsu atsauksmes par AKKA/LAA likumiem
31.01.2012, 20:53
Kādas ir jūsu, Feini! autoru un viesu, domas par to, ka:
1. AKKA/LAA ir tiesīgs iekasēt naudu par dzejas vakaros veiktajiem lasījumiem? Summas ir gana un nepamatoti lielas! Bet tā taču ir pašu autoru popularizēšana!
2. Par darba pārpublicēšanu internetā ir jāmaksā nodeva.

Paldies Laacz par labu rakstu par AKKA/LAA ietekmi:
www.laacz.lv/2012/01/30/akkalaa-sper-atkal/

Dienas Bizness par Dzejas vakaru izmaksām:
www.db.lv/tehnologijas/uzmanigi-ar-dzejas-lasijumiem-akka-laa-jus-vero-251507
Blazijs Grava , No malas
31.01.2012, 18:46
Es tikai palaboju. Būtu pieticis arī ar
- āāā
No malas viesis , aggy99
31.01.2012, 16:52
Arī ir laba ideja.
No malas viesis , Blazijs Grava
31.01.2012, 16:51
Atvaino...
mandelīte viesis ,
31.01.2012, 16:22
Beidzot jums te sācies jaunrades čats. Ar ko arī apsveicu!
aggy99 ,
31.01.2012, 13:31
Vismaz beidzot redzu, ka te ir cilvēki, kas prot ne vien runāt "ne pa tēmai", bet arī par tēmu. Par to prieks. Kā saka, diskusijās dzimst patiesība (un kompromisi)

Patīk, ka jaunajā versijā būs redzama statistika un nebūs atzīmju sistēmas. Gribētos vairāk lasītāju komentārus, ne mistiskus vērtējumus, kam reizēm ar konkrēto dzejoli sakara nav nekāda. Pieļauju, ka iesācējiem būtu nozīmīgi, ka kādam tik ļoti patīk, ka ieliek maksimālu vērtējumu, bet tie, kas raksta jau kādu ilgāku laiku, kā arī tie, kas izmanto iespējas konsultēties pie profesionāļiem, šeit ienāk galvenokārt, lai padalītos ar savu darbu, ne gaidītu vērtējumu, jo ir jau izstrādājusies iekšējā sajūta, vai dzejolis ir no plauktiņa "atzīts un labs" vai "ne īpaši un ir ko pielabot". Tādēļ tiešām varbūt vērtējums "nepatīk" lai paliek negatīvākiem portāliem (tādu jau ir pietiekoši) un koncentrēties uz nosaukumu - feini. Vērtējums "nesapratu" gan vajadzīgs, tā ir laba doma. Pievienojos arī par jaunumu "redzēšanu" sākumā, jo visiem komentāriem, īpaši, ja darbu daudz, izsekot grūti.
Blazijs Grava ,
31.01.2012, 09:15
No malas - Es neesmu brazilijs
No malas viesis ,
30.01.2012, 21:43
Brazilijam Gravam arī taisnība, ja neatbild uz komentāriem, tas jau arī liecina par autora necieņu pret komentētājiem. Man arī nepatīk, ka neatbild uz komentāriem, vai kaut vai pasaki PALDIES komentētājiem.
Ljurbenjaaks viesis ,
30.01.2012, 20:24
kāpēc nepievienojās smaidiņi..?
Ljurbenjaaks viesis ,
30.01.2012, 20:21
piekrītu barisam un dzērājam. "nepatīk" nedrīkst rakstīt, jo katram mums ir sava dzīves pieredze un stils. vakar skatījos vienu krievu dokumentālo filmu par padomju laiku humoru un man iekrita atmiņā humorista arkanova, bija agrāk un ir arī tagad viņiem tāds rakstnieks, teiktais. un viņš teica, ka autoram nav jāskrien pakaļ publikas vēlmēm, bet jātur sava līnija. tomēr rungai divi gali - ja dzejnieks rakstīs tikai sev vien saprotamus tekstus, tad ātri vien no interesentiem tiks vaļā. lasītāju skaits, statistika, nebūs nekāds rādītājs viņa popularitātei vai veiksmei te, tieši feinos. nav jau te grāmatnīca! tāpēc vismaz minimālas vērtēšanas iespējas ir jānodrošina.
autoriem vērtēt, komentēt citu darbus gan jāatstāj kā obligāts pienākums
Blazijs Grava ,
30.01.2012, 18:16
Es ļoti piekrītu barisam un man prieks ka tā arī būs, jo tā ir vērtīga manta, ja redz cik daudzi dzejoli ir apskatījuši.
Es atkārtošos vēlreiz, bet tiešām vēlētos,lai autoram uzrādās, ka ir pievienots jauns komentārs, jo pašreizējajā versijā, par to ir piemirsts un visu laiku jāpārbauda visi dzejoļi - vai tik man nav kāds jauns komentārs...
Jo es esmu no tādiem cilvēkiem, kam nepatīk, ka neatbild un neatbildēt. Protams standartā: Komentāra autors redz ka ir atbildēts uz viņa komentāru vai jautājumu. Paldies
bariss ,
30.01.2012, 17:42
Paldies, tas ir jauki.
valcha , No malas
30.01.2012, 16:30
Nevērtēšana ir pretēja pozitīvam vērtējumam tieši tāpat, kā vienaldzība (un nevis naids) ir pretmets mīlestībai. Ja par autora darbu nav neviena "Patīk", tātad nav neviena kam patīk. Un ja pieņem šādu loģiku, tad patiešām nav nepieciešams pieļaut lasītājam vēl īpaši apcelt darbu ar "nepatīk".

Paldies visiem par idejām ar vērtēšanu.

Bariss, skatījumu skaitu jaunajā lapā rādīsim.
bariss ,
30.01.2012, 16:06
Kaut kur jau to rakstīju, bet atkārtošu. Autoram viens no svarīgākajiem vērtējumiem ir tas, vai viņu lasa. Neatkarīgi no vērtējumiem, vajadzētu NOTEIKTI uzrādīt dzejoļa apmeklējumu skaitu. Manuprāt tas pasaka vairāk, nekā jebkurš vērtējums.
No malas viesis , Vlacha
30.01.2012, 16:06
Kā var būt nevērtēšana negatīvisms, ja atturas vērtēt citu darbus? Tas nav loģiski. Vismaz dzērājs ir adekvāts pret savām idejām, kas visvairāk rada tīkamāku pieeju šīm vērtēšanas ambiciozismiem- autoru darbiem.
No malas viesis ,
30.01.2012, 15:13
Piekrītu Blazijs Grava
valcha , Dzērāj
30.01.2012, 11:45
Varbūt Tev taisnība, ka nevajag likt negatīvo vērtējumu. Jo, iespējams, arī nevērtēšana ir negatīvs vērtējums.

Tava ideja par "Nesapratu" ir interesanta, apdomāšanas vērta.
Dzērājs ,
30.01.2012, 10:23
Manuprāt, vērtēšanā varētu izmantot tos pašus vecos labos smaidiņus. Piemēram,

- interesants;

-
labs; ļoti patīk -

vai nesapratu -

Norādīt, ka dzejolis vienkārši nepatīk, būtu nekorekti gan pret autoru, gan pret sevi, pašu lasītāju. Jo kurš tad ir vainīgs, ka neesi izaudzis līdz dzejnieka līmenim un tu vēl neizproti viņa mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus. Nu, protams, to

lasītājs var mēģināt sevi attaisnot, uzdodot autoram konkrētus jautājumus.
Blazijs Grava ,
30.01.2012, 09:57
Ar to vērtēšanu ir tā, ka viss labākais vērtējums ir labs vai slikts komentārs... Ar vērtējumiem ir tā, vienmēr būs kāds kas ieliks sliktu atzīmi, tikai tapec ka kādam tas cilveks nepatīk. Viņš var pat dzejoli neizlasīt un ielikt sliktu atzīmi... Es netiecos pēc atzīmem, es tiecos pēc labiem vai sliktiem vārdiem.
valcha , no malas
29.01.2012, 21:41
no malas, jau šobrīd ir iespēja nepiedalīties vērtēšanā un tāda tiks saglabāta arī nākošajā portāla versijā.
No malas viesis ,
29.01.2012, 18:07
Es vispār negribētu nekādus vērtējumus, ja dzejotu!
No malas viesis ,
29.01.2012, 18:05
Ja dzejnieks vispār nevēlas vērtējumus, ne īkšķus/ uz leju, augšu, bez vērtēšanas arī var iztikt!
Lana ,
29.01.2012, 16:43
Tad varbūt likt trīs patikšanas līmeņus un vienu nepatikšanas līmeni, jo nu, ja nepatīk, tad nepatīk. Varētu tādas kā zelta, bronzas un sudraba pogas, kas parādītu patikšanas līmeni un melno pogu - kas nozīmētu, ka galīgi nepatīk. Zelta poga nozīmētu, ka dzejolis ir ļoti ļoti labs, sudrabs nozīmētu, ka darbs ir labs, bet ne izcils, bronza nozīmētu, ka darbs ir lasāms, bet vēl ir daudz kas, ko uzlabot, bet melnā poga jau būtu ļoti liela kritika.
kopā dati: 7853
Lapas: 262
Lapas: 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
Tavs viedoklis:
Niks:*
Tēma:
Komentārs *
Lūdzu ievadiet kodu *
Noteikumi komentējot
 
 
Feini! aptaujas:
Vai nepieciešams publicēt darbus angļu valodā?
 

DISKUSIJAS

skatīt visu
Jaunrades čats
Chillite (23.06.2024, 10:17)man nenesas prāts uz jokiem, es kaut ko pašai tuvāku spēju uzrakstīt! ;) varbūt nākamajos jāņos paklausīšu Tavam padomam!bez smecera (21.06.2024, 14:11)Nu, tad rekomendēju sākt ar humoristiskajiem pantiņiem Līgo noskaņās - tie vienmēr ir lielā cieņā... Vispār, ja uz pēdējo gadu humoru paskatās, paveras traģiska aina - liela daļa cilvēku...Chilla (viesis) (20.06.2024, 20:37)es arī te esmu pēc daudzu gadu pauzes! labprāt atsāktu rakstīt dzeju un vēl ataunotu kontaktu ar radošajiem! ;)
 
 
Sveicam dzimšanas dienā:
aizeksinaks (Aizeks Inaks)
* Apsveic komentāros vai nosūti vēstuli profilā!
priede22 (Māris Priede)
* Apsveic komentāros vai nosūti vēstuli profilā!
Lalaura (Laura Grudule)
* Apsveic komentāros vai nosūti vēstuli profilā!
 

IZKLAIDE

skatīt visu
SmS pantiņi
Nāk Jaunais gads ar jaunu laimi
Un jaunus sapņus nes sev līdz,
Lai jaunā gadā pietiek spēka,
Šos skaistos sapņus piepildīt. ...
Aforismi
Dvēsele par miesu pārāka,-
Izvēlīgāka un kārāka! ...
Anekdotes
Bars miroņu, starp viņiem kāds krievu Tēvijas kara zaldāts, stāsta anekdotes. Zaldāts: - Bija mums rotā viens foršs seržants. Mācēja vāciski pat runāt un šim par to iedeva iesauku Hande ...
Tosti, galda uzrunas
Тост Хокеистов

Выпъем-пивка для рывка,водочки для обводочки,коньячка для щелчка. ...
Interesantas saites
Radījumi 4000-6000 metru dziļumā [diezgan baisi] ...
 
 
Vieta reklāmai:
 
 
Šodien: 874 Kopā:6198455

 
 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Par Feini! | Atsauksmes | Redakcija | Iesūtīšanas un lietošanas noteikumi | Pateicības | Reklāma | Palīdzi portālam! | FAQ | Ziņot par kļūdu
Portāls daudzpusīgam, ideālam cilvēkam. No nopietnības līdz humoram.
Feini! neatbild par iesūtīto darbu un informācijas autentiskumu un avotiem. Aizliegts izmantot informāciju komerciālos nolūkos © 2001-2007 Feini!. All rights reserved.
webdesign by odot | code by valcha
load time 0.3 sec