X

Feini!
Reklāma

 
LITERATŪRA
Neizdotās grāmatas
Humors un satīra
Dzeja
Īsrindes
Pasakas
Proza
Stāsti
Raksti
Neklasificēta jaunrade Valters Bergs
MĀKSLA
E-māksla
Fotomāksla
Zīmējumi
IZKLAIDE
Interesantas saites
Interesantas bildes
Interesanti video
Powerpoint un Flash
Smieklīgi teksti
Flash spēles
SmS pantiņi
Aforismi
Anekdotes
Tosti
INTERESANTI
Dāvanu idejas
Dienasgrāmatas
Autori
Arhīvs
Feini! čats (online - )
Aktualitāšu arhīvs
Feini! iesaka apmeklēt
 
 
 
     

FEINI!

Diskusijas | Jaunrades čats
Informācijai priekš īpaši runīgajiem - komentāri, kas aizvainos citas personas vai būs nepiedienīgi, tiks dzēsti bez iepriekšēja brīdinājuma un paskaidrojumiem. Šajā portālā ienāk dažāda vecuma personas, lūdzu to ņemt vērā.

kopā dati: 7853
Lapas: 262
Lapas: 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Chillite ,
14.11.2013, 19:42
ev, nu negribēju cilvēkus aizbiedēt, nākat tak, publicējieties.. (sajutās kaut kā neērti)
Chillite ,
13.11.2013, 12:27
Ljubernaaks ļoti sakarīgi runā. Pat saņēmos izlasīt šodien, un.. kā naglai uz galvas!

Un vispār, ja jau Basīte pati atzinās, ka publicē negatavus darbus, tad "jēli" ir īstais apzīmējums tieši (giggle) redz, ka mēdz..
viesis viesis ,
13.11.2013, 11:28
labi, ka neej pa gaisu, tie vīriešu cilvēki te tādi nekādi pārjūtīgi. kā kas, tā uzreiz iet pa gaisu un dara tieši to, ko tu saki. bonuss par apņemšanos
Chillite ,
13.11.2013, 10:05
es apzinos, ka man tagad būs daudz "kritiķu" un slēpto balsojumu, bet es tomēr pastāvu uz to, ka dzejai ir jātiecas uz kvalitāti. un nav ko apvainoties, ja pie kāda darbiņa atklāti pasaka, ka nav ok, ka var kaut ko uzlabot vai kā savādāk pasniegt. man tops nav galvenais. es pat izvēlos nebalsot par citiem, tikai rakstīt komentārus.
ješka viesis ,
12.11.2013, 20:05
Būsim draudzīgi,katram
sava taisnība un tas arī viss,dzīvojam taču demokrātiskā valstī.
Chillite ,
12.11.2013, 12:47
basīte, kāpēc tad liec vēl negatavus dzejoļus publiskai apskatei? es nedaudz uzmetu aci, nu te tiešām vajadzētu vairāk par kvalitāti piedomāt, pirms ko publicē, ne katru dienu, bet varbūt retāk, bet tos pašus noslīpēt, tā lai dzeja ir baudāma lasītājam, ļaut nostāties kā vīnam, izmakšķerējot gružus..
veel.. es ieteiktu kaut kādā veidā šajā vidē rosināt konstruktīvu kritiku par dzejas tehniku, ieteikumus, norādes uz nepilnībām, lai celtos dzejas kvalitāte.. kā te reiz bija literārie redaktori, patīkami tolaik bija, bet tas bija pirms pāris gadiem, un viņiem pa šo laiku prioritātes mainījušās vai piemirsuši par šī portāla eksistenci... bet tas vismaz cilvēkus, rakstniekus, māksliniekus censties vairāk.. tagad vienkārši pa plikām atzīmēm, savējie sabalso pēc tā, ko otrs emocionāli ielicis, uz papīra kaut ko uzrakstot, bet ne visu var saukt par dzeju.. varbuut labus rakstus par dzejas kvalitaati un taa te vareetu publiceet, izdomaat, kaa celt portaala liimeni..
Chillite ,
12.11.2013, 12:43
nu daļēji piekrītu Dzērājam..ieraudzīju iespēju ieklikšķināt, ka darbus var vērtēt tikai reģistrēti lietotāji, uz mirkli apdomāju, varbūt man ar tā vajadzētu, neļaut kaut kam, ja kas nepatīk, negodīgi sabalsot vai anonīmi sarunāt kaut ko, bet tad nonācu pie atklāsmes, ka tas ir tikai internets, un nav nozīmes ne vērtējumam, ne komentāriem, ka darbi runā paši par sevi, ja labi. kvalitāti nosaka pats darbs, nevis lasītāja inteliģence..

par basīti, tā ir viņas izvēle, un tiesības, ja tāda opcija ir pieejama, tad to var izmantot.

es esmu draugiem.lv lapās reti, bet izmantojusi iespēju bloķēt atsevišķus lietotājus, neļaujot viņiem komentēt, jo komentāri bija vairāk kā pretīgi, ķengājoši, bet tā gadās retāk, pēdējā laikā nemaz.. parasta kritika vai parasts "nepatīk" ir tikai veselīgs viedoklis...
Ljurbenjaaks viesis ,
11.11.2013, 23:02
inteliģence nebūt nav sinonīms intelektam :d

sēžu es smiltīs un elpoju kāri
gaisu, kas virmo kā zīds,
kā gulbji lido man pāri
mākoņi balti kā krīts
(A.Čaks)
neimanis viesis ,
11.11.2013, 19:07
LJB nu vot ko nozīmē inets - faktiski tu visu mūžu vari strādāt par sētnieku, a te sarakstīt ka akadēmiķis.
Jebkurā gadījumā - žetons par humora sajūtu - tas par garajiem akadēmisko studiju gadiem. inteliģence tev pa visām porām spiežas ārā.Basītenepiekrītu. ja publicē, tad tomēr gatavu, citādāk tā ir necieņa pret lasītāju. Ko vīrs teiktu, ja tu iedotu pusdienās zupu ar piebildi - ēd, dārgais, bet ņem vērā, ka negatava, es to vēlāk savārīšu līdz galam. Baidos, ka viņa komentārs būtu LJB līdzīgs
basite , ...par to pašu
11.11.2013, 18:10
Ak, gribi izlolotus, izauklētus, izaudzinātus dzejoļus? Nu nedomāju, ka Tavās acīs tam būs nozīme, jo Tu nezināsi kā patiesībā ir bijis. Turklāt, tādam nolūkam šeit ir tāda iespēja tos rediģēt pašam kaut katru dienu vairākkārt un ja to ir ērtāk darīt virtuāli nevis uz papīra, tad kādi iebildumi, ja tas tiek parādīts citiem varbūt pirms laika. Es tak neizdodu grāmatu un nelieku Tev to pirkt. Varbūt turpmāk man pie dzejoļiem piemetināt: vēl negatavs?
Ljurbenjaaks viesis , Navmanis
11.11.2013, 17:47
esmu par slinku, lai sniegtu pārskatu, kur gudros vārdus ņēmu. ilga stāstīšana par garajiem akadēmisko studiju gadiem
nevienu te miltos samalt netaisos, bet arī
Raini personīgi par dižgaru neuzskatu. A.Čaks - jā!
Navmanis viesis ,
11.11.2013, 17:31
wow, LJB apvainojies, ka uz viņu ir apvainojušies. un izrādās, ka zina tik daudz gudrus vārdus (atzīsties , no kurienes norakstīji?) Tā, pa nopietnam, ja atsijāt ermocijas un ambīcijas (kas dažam labam ir viens un tas pats), tad, protams, tā
tas ir - ne Pliekšānu,ne Raiņu šādos portālos nav. NAV! Un? Var domāt kāds to gaidīja.

Ja cilvēki izsaka savas domas, izjūtas dzejas rindās, kas tur slikts? Tas nav pamats viņus samalt ar sūdiem! Vai ir? Pat tie, kas it kā
ir mūsdienu talanti, lielā mērā ir grafomāni. Viss atlarīgs no skatu punkta, vērtējumu skalas. Salīdzinot ar dižgariem, visi
mēs esam pigmeji.Un beidziet te lekties - mūžam būs tie, kas rada, un mūžam - tie kas kritizē. Turklāt, tie, kas rada, pārvēršoties par kritiķiem, bieži vien ir daudz nežēlīgāki par otrajiem.
Ljurbenjaaks viesis , basīte
11.11.2013, 16:49
nu, atzīstos, ka esmu par seklu, lai saprastu ne tikai tavus, bet arī citu "dzejnieku" dzejoļus! un tālāk..? vai, tavuprāt, man jākļūst par kinorežisoru un jāuzņem filmas, lai uzdrošinātos izteikt savu patikšanu vai nepatikšanu par kāda cita uzfilmēto? vai man būtu jāņem rokā kalts un jākaļ akmens, lai drīkstētu pateikt, ko domāju par Brīvības un Atbrīvošanas pieminekļiem? vai nekavējoties jādrāž zīmulis un jāmēģina uzskrāpēt smieklīgu viepli, lai būtu pārliecināts par sava komentāra pareizumu pie mūsu te dzērāja karikatūrām?
un kā gan tu zini, vai esmu kādreiz ko rakstījis, dzejojis, zīmējis, kalis un lipinājis? ja es ko rādu citiem, tad tas pirms veidošanas ir rūpīgi izauklēts domās,tapšanas stadijā skicēts, dzēsts un labots, un izmests un atkal pacelts, plēsts... tad, lūk, vēl pašās beigās tam jāpastāv un jāaplūko savs radītais dažādā garastāvoklī, un tikai tad, ja šaubu vairs nav nekādu, tikai tad - lūdzu! nevis kā te! iešaujas kaut kas galvā, bliukš, pie datora un klabina taustiņus! skaidrs, ka nekas prātīgs nav un nebūs. bet no grafomāniem jau neko citu nevar gaidīt. ne tiem jēdzīgas metaforas, ne epiteti, ne hiperbolas piemeklētas... nav jēgas runāt par tādām elementārām lietām, ka atskaņām vai ritmiem, vai sintaksi, formālo loģiku ...
ja netieši, caur metaforām, personifikāciju komentāros uz šiem trūkumiem norādu, dzejniekam būtu jāsaprot, tad neko citu kā vien aizvainojumu atgriezeniskā saitē nesadzirdu par ko gan mēs te diskutējam un par ko gan man būtu vēl jāatvainojas?
basite , Ljurbenjaaks
11.11.2013, 10:07
Jēli dzejoļi, nu atvaino mani, tad nelasi tālāk, dzejoļi tādi nemēdz būt! Un ņem vērā to jūtīgumu, kuri to ir radījuši, gluži kā savu bērnu, bet Tev jau to nesaprast, Tu tikai ņirgāties proti. Būtu pats ko no sirds uzrakstījis, saprastu. Kaut kāds nesaprotams un dīvains Tu esi, ja uzskati, ja esmu precējusies, man jāpārtrauc runāt par mīlestību, kaut tieši par to vairs nevaru un nemāku klusēt. Un pats vainīgs, ja tiki dzejoļu savaldzināts, tas nozīmē, ka uzrunāja un esmu guvusi to, ko gaidīju. Dzejoļus jau nelasa šķirojot: šitā ir brīva, šitā aizņemta, šitā precēta. Tas ir stulbi, ja Tu tā dari. Jā, vīrs zina, ka rakstu un ir lasījis. Kas tad man ko slēpt?! Vai kādreiz esi domājis par to, ka iespējams esi par seklu kāda konkrēta dzejoļa saprašanai? Ok, tikai domu apmaiņa, un gaidu atvainošanos! Vienkārši atvainošanos nevis turpināšanu ķidāt kādu konkrētu dzejoli.
Ljurbenjaaks viesis , basītei un pārējiem trauslajiem
10.11.2013, 21:50
kādi dzejoļi, tādi arī komentāri!
jēli dzejoļi, "jēlas" atsauksmes. ja izlasu jaunu dzejoli un manī rodas tādas emocijas, kuras aprakstu komentāros, vai man būtu jājūtas vainīgam? ja jau esmu tērējis laiku lasot konkrēto sacerējumu, tad esiet tik iejūtīgi un pacietiet arī manu komentāru. atļaušos piebilst, ka nekad neko rupju neesmu atļāvies pateikt. bet kādreiz baigi gribas! un basīte vēl, i dritva,j kociņ, izrādās ir precēta! bet raksta par mīlu! maldināji gan mani, gan citus te neprecētus čaļus! par to Tev pašai būtu jānokaunas.(vai vīrs zina?) . par kuru komentāru un pie kura dzejoļa tad man konkrēti būtu jāatvainojas? ja noņemsi aizliegumu komentēt nereģistrētajiem, tad atvainošos. citādi nē!
basite , Ljurbenjaaks
10.11.2013, 19:42
Es nudien gaidu atvainošanos, man ir apnikuši tie tavi jēlie komentāri ne par tēmu un tukšā liekvārdība, nav jau te nekāds pļāpu, balamušu biedrības saiets. Turklāt ir negods šādi aizskart precētu sievu ar bērniem. K āda nozīme man no tādiem komentāriem, lai izsakās tie, kas runā par lietu. Paldies Faetonam, par manu aizstāvību!
navmanis viesis ,
10.11.2013, 17:57
jā, un es nepiekrītu dzērājam, esmu uz savas ādas izbaudījis to, ko sauc par bullingu, tāpēc man pasakas stāstīt nevajag. ir puni, ja pelnīti, bet negatīvie komentāri pamatā (palasiet Lasītavu Dienā, Satori komentārus, tepat arī pietiek) tie ir cilvēku zemiskāko dziņu izspļāvieni
Navmanis viesis ,
10.11.2013, 17:53
ir komentāri un ir komentāri. manuprāt, ja katrs no jums parakstītos ar savu īsto vārdu un uzvārdu 99% komentāru pazustu, anonīmie komentāri ir tas pats kas psrs laiku anoņimkas.
FAETONS ,
10.11.2013, 16:52
Piekrītu Dzērāja komentāram - drošam pieder pasaule,kaut arī bez puniem un zilumiem neiztikt.
Ljurbenjaaks viesis , Navmanis
10.11.2013, 16:40
ja murgu nosauc par murgu, tad tā ir retas uzplēšana?
ješka viesis ,
10.11.2013, 16:35
Basītes skaisto dzejoli par Latviju lasīju ar lielu prieku(10 balles), žēl,ka nebija iespējams komentēt pie dzejoļa,bet tā jau viņas griba - nepārmetīšu.
Navmanis viesis ,
10.11.2013, 16:25
katram
dzejniekam dzīve ir kā jēls pušums, katrs dzejolis - krevele uz rētas, katrs netīrs komentārs to noplēš, nebrīnieties, ka nosasiņojam
Elss ,
10.11.2013, 14:49
Tātad mēs atkal nonākam pie vidējā aritmētiskā...
Dzērājs ,
10.11.2013, 12:30
Lai jau katrs dara kā grib, tomēr autoru izvēle ļaut viņa darbus kritizēt tikai reģistrētajiem Feini.lv lietotājiem, manuprāt, ir ne tikai demonstratīva iedomība,egoistiska norobežošanās, bet reizē arī sava nespēka baiļu atklāšana. Ja cilvēks publiskā telpā caur savu jaunrades tēliem atļaujas atklāt patību, savu iekšējo pasauli, tad viņam jārēķinās ar to, ka kādam citam tā var likties nesaprotama kaut vai aiz tā, ka domu un ideju atklāsmei izvēlēti nepareizie līdzekļi, kas savukārt vērtētaja apziņā rada aplamu priekšstatu par autora centieniem vai pat provocē uz divdomībām.Tā vietā, lai papūlētos un sintezētu lasītāja komentāru, pirmajā vērtējumā, paradoksālās atziņas ar savā darbā pausto un veikt analīzi, pozicionēt sevi kā ideju fenomenu ir vienkārši maziski un naivi. J.Rainis teicis - "kas baidās un bīstas, tas ceļmalā mīt, tik drošais pie mērķa tiek, vai krīt".
Ljurbenjaaks viesis ,
10.11.2013, 01:40
Es dzīvoju Latvijā - savā dzimtenē
- basītei idejiski kolosāls dzejolis! žēl, ka nedrīkstu izteikt savu sajūsmu tieši dzejoļa komentāros...
Elss ,
09.11.2013, 09:16
Kolēģi? Aprunāt?
Ljurbenjaaks viesis ,
09.11.2013, 03:32
nav smuki aiz muguras kolēģi aprunāt...
Elss , FAETONS
08.11.2013, 22:30
Tas jau priekš viņa ir normāli! Nav jau vienīgais darbs pie kura viņš tā nokārtojies. Feini konsīlijs uzskata ka viss ir normas robežās. Man patīk vārds norma.
Tā vietā mums ir opcija - komentēt var tikai reģistrēts lietotājs.
FAETONS , Ljurbenjaaks
08.11.2013, 21:02
Tavs komentārs pie Basītes dzejoļa ir vienkārši pretīgs,padomā par to un atvainojies.
Ljurbenjaaks viesis , Ckillite
08.11.2013, 18:49
citādi te viss pa vecam, bet aktuālākais jaunums ir tas, ka basīte ir apvainojusies un neļauj man vairs viņas dzejoļus komentēt grib, lai reģistrējos. bet es saprotu to tā - ja piekāpšos un reģistrēšos te, tad nākošais basītes solis būs piespiest man ar viņu reģistrēties civilstāvokļa attiecībās. bet es tam vēl neesmu gatavs, jo ceru uz lanu. ceru, ka lana drīz nāks, pateiks visu, ko par basīti domā, un mani glābs.
kopā dati: 7853
Lapas: 262
Lapas: 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Tavs viedoklis:
Niks:*
Tēma:
Komentārs *
Lūdzu ievadiet kodu *
Noteikumi komentējot
 
 
Feini! aptaujas:
Vai nepieciešams publicēt darbus angļu valodā?
 

DISKUSIJAS

skatīt visu
Jaunrades čats
Chillite (23.06.2024, 10:17)man nenesas prāts uz jokiem, es kaut ko pašai tuvāku spēju uzrakstīt! ;) varbūt nākamajos jāņos paklausīšu Tavam padomam!bez smecera (21.06.2024, 14:11)Nu, tad rekomendēju sākt ar humoristiskajiem pantiņiem Līgo noskaņās - tie vienmēr ir lielā cieņā... Vispār, ja uz pēdējo gadu humoru paskatās, paveras traģiska aina - liela daļa cilvēku...Chilla (viesis) (20.06.2024, 20:37)es arī te esmu pēc daudzu gadu pauzes! labprāt atsāktu rakstīt dzeju un vēl ataunotu kontaktu ar radošajiem! ;)
 
 
Sveicam dzimšanas dienā:
Baltais Vilks (Baltais Vilks)
* Apsveic komentāros vai nosūti vēstuli profilā!
 

IZKLAIDE

skatīt visu
SmS pantiņi
Visi tik par baltu dzejo
Jaunā gada vakarā.
Besī mani, es par piķi,
Sveicu gadu nomaiņā! ...
Aforismi
Ja tu dzīvi dēlī salaid,
Noņem skaidu,pūt un palaid! ...
Anekdotes
Ir ziemassvētki kroplis bez rokām un kājām aizrāpo līdz elītei un saunos vaļā dāvanu savu viņš atver un tur ir lecamaukla:D:D ...
Tosti, galda uzrunas
Mīļie kāzinieki:"Pacelsim glāzes par to, lai arī pēc mičošanas līgavainis būtu spējīgs starp sievām atrast to, kas ir viņējā." ...
Interesantas saites
Cik vienkāršs ir sievietes prāts? ...
 
 
Vieta reklāmai:
 
 
Šodien: 1014 Kopā:6204658

 
 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Par Feini! | Atsauksmes | Redakcija | Iesūtīšanas un lietošanas noteikumi | Pateicības | Reklāma | Palīdzi portālam! | FAQ | Ziņot par kļūdu
Portāls daudzpusīgam, ideālam cilvēkam. No nopietnības līdz humoram.
Feini! neatbild par iesūtīto darbu un informācijas autentiskumu un avotiem. Aizliegts izmantot informāciju komerciālos nolūkos © 2001-2007 Feini!. All rights reserved.
webdesign by odot | code by valcha
load time 0.2 sec