|
|
|
|
|
|
|
Informācijai priekš īpaši runīgajiem - komentāri, kas aizvainos citas personas vai būs nepiedienīgi, tiks dzēsti bez iepriekšēja brīdinājuma un paskaidrojumiem. Šajā portālā ienāk dažāda vecuma personas, lūdzu to ņemt vērā.
|
|
|
|
| |
|
aggy99 , Ljurbenjaaks | | |
01.02.2012, 10:20 |
Pieļauju, ka Tev tas nedraud, ja vien neesi reģistrējies AKKLA/LAA kā autors . |
|
|
|
|
|
|
Ljurbenjaaks viesis , | | |
01.02.2012, 10:12 |
tad jau sanāk tā - ja es nolamāju veselu baru klausītāju, tad tā bāba ar lielo degunu no akkallas to var iedomāties kā dzejas lasījumu un mani caur tiesu piežmiegt, vai? |
|
|
|
|
|
|
Blazijs Grava , aggy | | |
01.02.2012, 10:09 |
Skaidrs - es labak neradisu savus jo tas solists kas dzied nemak dziedat, bet gitaru spele loti labi.
ta dziesma ir vieniga kas klausama interneta
|
|
|
|
|
|
|
aggy99 , | | |
01.02.2012, 09:28 |
Īstenībā daudzām. Man ir laba sadarbība ar Māri Sloku, kā arī ar vairākiem citiem mūziķiem. Jaunāko dziesmu var dzirdēt, piemēram, te :
http/www.draugiem.lv/keylin/ dziesma - Es vēlos, bet tā man ir... pat nezinu... kādas 20 dziesmas. |
|
|
|
|
|
|
Blazijs Grava , | | |
01.02.2012, 09:10 |
Aggy - ja nav noslepums, tad kadas dziesmas? Man ari ir dazam dziesmam teksts, bet tas ta pagrides muzikiem Bet doma pieregistret ieks akka ir. |
|
|
|
|
|
|
aggy99 , | | |
01.02.2012, 09:02 |
Arī es esmu reģistrējusies KKA/LAA, jo dziesmas ar maniem tekstiem skan radio. Autoratlīdzība, ko saņemu, ir, maigi izsakoties, niecīga. Ja man tagad jāmaksā AKKA/LAA par dzejas lasījumu, uz kuru aicināti tikai draugi un nekāda maksa no viņiem iekasēta netiek... Jā, kā saka, likuma nezināšana neatbrīvo no pienākuma, tā kā tagad jādomā, vai rādīties tuvumā VIDam vai šo iestādi apiet ar lielu līkumu. Gribētos zināt, kā viņi izkontrolēs katru, kas draugiem.lv pārkopē entos dzejoļus, pat nenorādot autora vārdu. Starp citu, par šo pašu tēmu runājot, arī mūziķi, jo īpaši jaunie mūziķi, vispār tiek nolīdzināti līdz ar zemi, jo, ja nu kādam ienāk prātā tāda traka doma kā albuma ierakstīšana, tad jāšķiras no 350Ls, ja nekļūdos. Un nav runa ne par to, ka ieraksts veikts savā datorā, ka kvalitāte tāda, kāda nu sanāk, ka ieraksts vispār paredzēts nevis pārdošanai, bet dāvanai draugiem un ir 100 eksemplāros... Likums attiecas uz visiem vienādi. Man ko teikt par šo tēmu vairāk nav, ja neskaita dažus necenzētus vārdus. |
|
|
|
|
|
|
Ljurbenjaaks viesis , | | |
01.02.2012, 00:15 |
lai tie akka/laa iet galīgi bekās!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 |
|
|
|
|
|
|
Blazijs Grava , | | |
31.01.2012, 22:15 |
Tas ir sviests, ko lai vairāk saka... Vēl šī informacija ir jasegramo. Beigu beigās sanāks, ka mani un citu darbi varēs noputēt atvilknē. Jo nez vai Valcha velesies sponsoret citu darbus. |
|
|
|
|
|
|
valcha , Jūsu atsauksmes par AKKA/LAA likumiem | | |
31.01.2012, 20:53 |
Kādas ir jūsu, Feini! autoru un viesu, domas par to, ka:
1. AKKA/LAA ir tiesīgs iekasēt naudu par dzejas vakaros veiktajiem lasījumiem? Summas ir gana un nepamatoti lielas! Bet tā taču ir pašu autoru popularizēšana!
2. Par darba pārpublicēšanu internetā ir jāmaksā nodeva.
Paldies Laacz par labu rakstu par AKKA/LAA ietekmi:
www.laacz.lv/2012/01/30/akkalaa-sper-atkal/
Dienas Bizness par Dzejas vakaru izmaksām:
www.db.lv/tehnologijas/uzmanigi-ar-dzejas-lasijumiem-akka-laa-jus-vero-251507 |
|
|
|
|
|
|
Blazijs Grava , No malas | | |
31.01.2012, 18:46 |
Es tikai palaboju. Būtu pieticis arī ar
- āāā |
|
|
|
|
|
|
No malas viesis , aggy99 | | |
31.01.2012, 16:52 |
Arī ir laba ideja. |
|
|
|
|
|
|
No malas viesis , Blazijs Grava | | |
31.01.2012, 16:51 |
Atvaino... |
|
|
|
|
|
|
mandelīte viesis , | | |
31.01.2012, 16:22 |
Beidzot jums te sācies jaunrades čats. Ar ko arī apsveicu! |
|
|
|
|
|
|
aggy99 , | | |
31.01.2012, 13:31 |
Vismaz beidzot redzu, ka te ir cilvēki, kas prot ne vien runāt "ne pa tēmai", bet arī par tēmu. Par to prieks. Kā saka, diskusijās dzimst patiesība (un kompromisi)
Patīk, ka jaunajā versijā būs redzama statistika un nebūs atzīmju sistēmas. Gribētos vairāk lasītāju komentārus, ne mistiskus vērtējumus, kam reizēm ar konkrēto dzejoli sakara nav nekāda. Pieļauju, ka iesācējiem būtu nozīmīgi, ka kādam tik ļoti patīk, ka ieliek maksimālu vērtējumu, bet tie, kas raksta jau kādu ilgāku laiku, kā arī tie, kas izmanto iespējas konsultēties pie profesionāļiem, šeit ienāk galvenokārt, lai padalītos ar savu darbu, ne gaidītu vērtējumu, jo ir jau izstrādājusies iekšējā sajūta, vai dzejolis ir no plauktiņa "atzīts un labs" vai "ne īpaši un ir ko pielabot". Tādēļ tiešām varbūt vērtējums "nepatīk" lai paliek negatīvākiem portāliem (tādu jau ir pietiekoši) un koncentrēties uz nosaukumu - feini. Vērtējums "nesapratu" gan vajadzīgs, tā ir laba doma. Pievienojos arī par jaunumu "redzēšanu" sākumā, jo visiem komentāriem, īpaši, ja darbu daudz, izsekot grūti. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No malas viesis , | | |
30.01.2012, 21:43 |
Brazilijam Gravam arī taisnība, ja neatbild uz komentāriem, tas jau arī liecina par autora necieņu pret komentētājiem. Man arī nepatīk, ka neatbild uz komentāriem, vai kaut vai pasaki PALDIES komentētājiem. |
|
|
|
|
|
|
Ljurbenjaaks viesis , | | |
30.01.2012, 20:24 |
kāpēc nepievienojās smaidiņi..? |
|
|
|
|
|
|
Ljurbenjaaks viesis , | | |
30.01.2012, 20:21 |
piekrītu barisam un dzērājam. "nepatīk" nedrīkst rakstīt, jo katram mums ir sava dzīves pieredze un stils. vakar skatījos vienu krievu dokumentālo filmu par padomju laiku humoru un man iekrita atmiņā humorista arkanova, bija agrāk un ir arī tagad viņiem tāds rakstnieks, teiktais. un viņš teica, ka autoram nav jāskrien pakaļ publikas vēlmēm, bet jātur sava līnija. tomēr rungai divi gali - ja dzejnieks rakstīs tikai sev vien saprotamus tekstus, tad ātri vien no interesentiem tiks vaļā. lasītāju skaits, statistika, nebūs nekāds rādītājs viņa popularitātei vai veiksmei te, tieši feinos. nav jau te grāmatnīca! tāpēc vismaz minimālas vērtēšanas iespējas ir jānodrošina.
autoriem vērtēt, komentēt citu darbus gan jāatstāj kā obligāts pienākums |
|
|
|
|
|
|
Blazijs Grava , | | |
30.01.2012, 18:16 |
Es ļoti piekrītu barisam un man prieks ka tā arī būs, jo tā ir vērtīga manta, ja redz cik daudzi dzejoli ir apskatījuši.
Es atkārtošos vēlreiz, bet tiešām vēlētos,lai autoram uzrādās, ka ir pievienots jauns komentārs, jo pašreizējajā versijā, par to ir piemirsts un visu laiku jāpārbauda visi dzejoļi - vai tik man nav kāds jauns komentārs...
Jo es esmu no tādiem cilvēkiem, kam nepatīk, ka neatbild un neatbildēt. Protams standartā: Komentāra autors redz ka ir atbildēts uz viņa komentāru vai jautājumu. Paldies |
|
|
|
|
|
|
bariss , | | |
30.01.2012, 17:42 |
Paldies, tas ir jauki. |
|
|
|
|
|
|
valcha , No malas | | |
30.01.2012, 16:30 |
Nevērtēšana ir pretēja pozitīvam vērtējumam tieši tāpat, kā vienaldzība (un nevis naids) ir pretmets mīlestībai. Ja par autora darbu nav neviena "Patīk", tātad nav neviena kam patīk. Un ja pieņem šādu loģiku, tad patiešām nav nepieciešams pieļaut lasītājam vēl īpaši apcelt darbu ar "nepatīk".
Paldies visiem par idejām ar vērtēšanu.
Bariss, skatījumu skaitu jaunajā lapā rādīsim. |
|
|
|
|
|
|
bariss , | | |
30.01.2012, 16:06 |
Kaut kur jau to rakstīju, bet atkārtošu. Autoram viens no svarīgākajiem vērtējumiem ir tas, vai viņu lasa. Neatkarīgi no vērtējumiem, vajadzētu NOTEIKTI uzrādīt dzejoļa apmeklējumu skaitu. Manuprāt tas pasaka vairāk, nekā jebkurš vērtējums. |
|
|
|
|
|
|
No malas viesis , Vlacha | | |
30.01.2012, 16:06 |
Kā var būt nevērtēšana negatīvisms, ja atturas vērtēt citu darbus? Tas nav loģiski. Vismaz dzērājs ir adekvāts pret savām idejām, kas visvairāk rada tīkamāku pieeju šīm vērtēšanas ambiciozismiem- autoru darbiem. |
|
|
|
|
|
|
No malas viesis , | | |
30.01.2012, 15:13 |
Piekrītu Blazijs Grava |
|
|
|
|
|
|
valcha , Dzērāj | | |
30.01.2012, 11:45 |
Varbūt Tev taisnība, ka nevajag likt negatīvo vērtējumu. Jo, iespējams, arī nevērtēšana ir negatīvs vērtējums.
Tava ideja par "Nesapratu" ir interesanta, apdomāšanas vērta. |
|
|
|
|
|
|
Dzērājs , | | |
30.01.2012, 10:23 |
Manuprāt, vērtēšanā varētu izmantot tos pašus vecos labos smaidiņus. Piemēram,
- interesants;
-
labs; ļoti patīk -
vai nesapratu -
Norādīt, ka dzejolis vienkārši nepatīk, būtu nekorekti gan pret autoru, gan pret sevi, pašu lasītāju. Jo kurš tad ir vainīgs, ka neesi izaudzis līdz dzejnieka līmenim un tu vēl neizproti viņa mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus. Nu, protams, to
lasītājs var mēģināt sevi attaisnot, uzdodot autoram konkrētus jautājumus.
|
|
|
|
|
|
|
Blazijs Grava , | | |
30.01.2012, 09:57 |
Ar to vērtēšanu ir tā, ka viss labākais vērtējums ir labs vai slikts komentārs... Ar vērtējumiem ir tā, vienmēr būs kāds kas ieliks sliktu atzīmi, tikai tapec ka kādam tas cilveks nepatīk. Viņš var pat dzejoli neizlasīt un ielikt sliktu atzīmi... Es netiecos pēc atzīmem, es tiecos pēc labiem vai sliktiem vārdiem. |
|
|
|
|
|
|
valcha , no malas | | |
29.01.2012, 21:41 |
no malas, jau šobrīd ir iespēja nepiedalīties vērtēšanā un tāda tiks saglabāta arī nākošajā portāla versijā. |
|
|
|
|
|
|
No malas viesis , | | |
29.01.2012, 18:07 |
Es vispār negribētu nekādus vērtējumus, ja dzejotu! |
|
|
|
|
|
|
No malas viesis , | | |
29.01.2012, 18:05 |
Ja dzejnieks vispār nevēlas vērtējumus, ne īkšķus/ uz leju, augšu, bez vērtēšanas arī var iztikt! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ljurbenjaaks (viesis) (29.09.2024, 10:44)Davaj, Ckilla, raksti un nepilosofē te daudz! :))Chillite (23.06.2024, 10:17)man nenesas prāts uz jokiem, es kaut ko pašai tuvāku spēju uzrakstīt! ;) varbūt nākamajos jāņos paklausīšu Tavam padomam!bez smecera (21.06.2024, 14:11)Nu, tad rekomendēju sākt ar humoristiskajiem pantiņiem Līgo noskaņās - tie vienmēr ir lielā cieņā... Vispār, ja uz pēdējo gadu humoru paskatās, paveras traģiska aina - liela daļa cilvēku...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Visi tik par baltu dzejo
Jaunā gada vakarā.
Besī mani, es par piķi,
Sveicu gadu nomaiņā! ...
|
|
|
Kaut vienam cilvēkam reiz izdariet ko labu,
Un jūsu Ego iesāks mīlēt kauna stabu! ...
|
|
|
Ir ziemassvētki kroplis bez rokām un kājām aizrāpo līdz elītei un saunos vaļā dāvanu savu viņš atver un tur ir lecamaukla:D:D ...
|
|
|
Uz jūrmalu mūs visus sauc,
Ķert sauli kamēr ir tas ļauts,
Tad iedzeram par meitenēm,
Par blondīnēm un brunetēm,
Un ja vēl iedzerts nav par daudz,
Par to, lai sanāk, iedzert ļauts. ...
|
|
|
|
|
|
|
Vieta reklāmai:
|
|
|
Šodien: 1587
Kopā:6426593
|
|
|
|